Se bazează pe aplicații practice și oferă posibilitatea cunoașterii tuturor instrumentelor PR-ului.
Actualizat: 20 iunie 2013
Durează trei zile și certificatul obținut este acreditat de Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților (CNFPA), Ministerul Muncii, Solidarității Sociale și Familiei și Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, fiind recunoscut la nivel național și european.
Se bazează pe aplicații practice și oferă participanților posibilitatea să elaboreze, cu sprijinul lectorului, toate instrumentele de PR, de la comunicate de presă până la organizarea de evenimente speciale sau gestionarea situațiilor de criză. Lectorii sunt formatori cu experiență în domeniul Comunicării și Relațiilor Publice.
Cursurile costă 400 300 de lei, suma poate fi achitată în două rate și include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, taxele de examen şi certificarea CNFPA. Începe pe 21 iunie 2013 și se ține la liceul Călinescu din Constanța, în sala de Geografie. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un mail la adresa rox.niculae @ yahoo . com
—————————————————-
Ziua I14:00 – 15:30 Sesiune introductivă – organizare, prezentarea participanţilor şi a obiectivelor cursului.
15:30 – 15:45 Pauză
15:45 – 17:00 Comunicare, comunicare strategică
17:00 – 17:15 Pauză
17:15 – 18:45 Sisteme reprezentationale, Discursul public, Comunicare nonverbala
18:45 – 19:00 Pauză
>19:00 – 20:00 Tehnici de prezentare personala Ziua II
14:00 – 15:30 Managementul timpului, stres-ului
15:30 – 15:45 Pauză
15:45 – 17:00 Imaginea publica
17:00 – 17:15 Pauză
17:15 – 18:45 Introducere in PR
18:45 – 19:00 Pauză
19:00 – 20:00 Legislatie Ziua III
09:00 – 10:30 Managementul PRului
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 12:15 Relatia cu presa, Interviul
12:15 – 12:30 Pauză
12:30 – 14:00 Comunicatul de presa, Rolul consilierului PR
14:15 – 14:30 Pauză
14:30 – 16:00 Gestionarea crizelor de imagine Ziua IV – EXAMEN DE CERTIFICARE
Evaluarea finală constă în prezentarea unui proiect individual (strategie de comunicare, plan de comunicare, campanie de comunicare) realizat sub coordonarea lectorului.